עלות ממוצעת של מנוף להובלת חפצי דירתכם היא 450 ₪ עבור 15 מ' עד 5 קומות. מחיר נמוך עבור השירות הוא 300 ₪ ומחיר גבוה עשוי להגיע אף ל- 600 ₪, כל זאת ללא מע"מ כלול. עלות מנוף הובלה לדירה, אם כן, מאפשרת לכם לחסוך בהובלת חפצים רגילה, ואף ליישם הובלות שלא ניתן לסחוב בחדרי מדרגות צרים כמו פסנתרים ומקררים עבים. יש לכם פריט שכזה וחדר המדרגות לא מאפשר מעבר? צרו קשר עם חברת הובלות על מנוף להעברת דירה וקבלו הצעת מחיר. ההצעה מתייחסת להעסקתו של נהג משאית המנוף ושל הפועלים שיעלו עליו לצורך העברת הציוד לדירה החדשה.

מתחייבים למחיר ההוגן ביותר

אנו מקפידים להתאים לכל לקוח את המחיר ההוגן ביותר בהתאם לצרכים האישיים שלו, ולכן אנו מתאימים לכל אחד את חבילת השירות המתאימה לו. אנו לא מחפשים לנפח עלויות או להרוויח מעל מה שמגיע לנו, ואנו מקפידים להציע שקיפות מלאה בכל מה שנוגע לתמחור השירותים שלנו.

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי תקבלו את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר, פשוט פנו אלינו עוד היום, תנו לנו את כל המידע על השירות לו אתם זקוקים, המיקום המדובר, גובה המנוף הנדרש וכל פרט אחר, ואנו כבר נספק לכם את הצעת המחיר המתאימה ביותר בשבילכם.

אז למה אתם מחכים? חייגו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר בשבילכם ואת המחיר המשתלם ביותר.