לא יהיה זה סוד לומר כי מנוף להובלות ולהעברת דירה הוא אמצעי ההובלה המתקדם ביותר. האלטרנטיבה היא להוביל באמצעות סבלים שיעשו רונדלים במדרגות ובמעלית, פעולה לא יעילה שאורכת זמן רב ולעתים אינה אפשרית בהינתן פסנתר או מקרר הנדרשים להעברה במסדרון צר או הרמת רהיטים שלא יעברו במעלית קטנה מדי.

במקרה כזה, רק מנוף להעברת דירה מבעד לחלון פתוח רחב יכול לפתור את הבעיה. מנוף זה מופעל עי ידי נהג מיומן שמכוון את העגורן עם התכולה עליו בדיוק לאינדקס המבוקש שהוא חלון הדירה שלכם.

הדבר מתבצע על בסיס טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת למפעיל המנוף שליטה מלאה בתהליכי השינוע, ולכם כלקוחות – זמן המתנה מועט ביותר במשך כל שלבי ההעברה.

הזמנה פשוטה וקלה

בניגוד לעבר, בו הזמנה של שירותי הובלות עם מנופים הייתה כרוכה בבלגן רב, קבלת אישורים מהעירייה ולעיתים אף הפרעה לתושבי השכונה, כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של פתרונות להובלות עם מנוף אשר מאפשרות לכל אחד להזמין את שירותי ההובלה הללו ללא כל דאגה ומבלי לחשוש כי שירות זה יגרור בלגן רב. אנו מספקים שירותי הובלות עם מנוף ומומחים בתחום, ואנו נשלח פעמים רבות קודם כל נציג לאזור בו יש לבצע את ההובלה, נציג אשר יבדוק מהן האפשרויות העומדות בפני המובילים וכך ישלח את המנוף המתאים ואת הציוד הנכון כדי לבצע את ההובלות הללו בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבור הלקוח.

אחריות על מוצרים

אחת הדאגות הגדולות ביותר של האנשים אשר מזמינים שירותים להובלות עם מנוף להעברת דירה היא הדאגה על הציוד אותו מובילים בעזרת המנוף. פעמים רבות מדובר בציוד יקר וחשוב עבור האדם ולכן ישנו חשש  מהותי וגדול מאוד שמא הציוד יינזק בתהליך ההובלה, ייפול מהמנוף, יקבל מכה או ייפגם בכל צורה שהיא. לכן, חשוב מאוד לבחור חברת הובלות אשר מעניקה אחריות על המוצרים אותם היא מובילה. חברה שכזו תעניק לכם אחריות כתובה על המוצרים השונים ובמקרה של נזק או פגיעה היא תכסה את העלויות באופן מיידי. כמובן, ברגע שהחברה מעניקה אחריות אתם יכולים גם להיות בטוחים כי העובדים יבצעו את העבודה בצורה טובה יותר.

רון מנופים להעברת דירה

חברתנו מתמחה בפינוי דירות בעזרת מנוף להעברת דירה. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום ולהתייעץ איתנו על כל נושא בתחום העברת דירות. נשמח להגיע עם המנוף שלנו ולסייע לכם לעבור דירה בקלות וביעילות.