שירותנו חוסכים בזמן הובלתכם ומאפשרים לכם להתמקם ברגל חלקה ומהירה יחסית בביתכם או במשרדכם החדש. עבור מנוף הרמה ברחובות והסביבה מחיר ותנאי שירות מסופקים לכל מי שמתעניין בו. אנו מתמחרים את השירותים שלנו על פי היקף הפרויקטים שיש לבצע, משקלן הכולל של התכולות ורמת מורכבות הרמתן.

מתחייבים לעבודה מקצועית ובלתי מתפשרת

העבודה שלנו מבוססת על כל מה שאתם צריכים בשביל להסדיר את שינוע החפצים שלכם ליעד החדש בבטחה: מנוף עם מיקום-קצה מדויק ללא טעויות או פשרות כלשהן – מהרכב אליו הוא מחובר עד לחלון שלכם. בנוסף, התכולה מועמסת הן למטה לכיוון משאית ההובלה והן למעלה לאחר הפריקה ממנה, לכיוון הבית החדש.

חוסכים בזמן המתנה לסבלים

חלק עיקרי מההובלה הוא קצב הסחיבה של הסבלים. בשל כך שאתם תלויים בקצב זה אתם מוצאים את עצמכם מקדישים לא פעם דקות ארוכות, ויש שיאמרו ארוכות מדי, בתוך פרויקט ההובלה. כאשר הוא מגובה עם מנוף הרמה אתם יכולים להבטיח לעצמכם חיסכון משמעותי של חלק ניכר מהזמן שלכם ועוד על בסיס צמצום טעויות השינוע למינימום. בעוד סבל עשוי להפיל בשוגג תכולה כבדה, מנוף הרמה תל אביב כמעט עולם לא ייפול בכך, כי המשקל וצורת התכולות מותאמים לו מראש: יש מנופי רהיטים, יש מנופיםHeavy duty  לפסנתרים ומקררים, ועוד.

ליהנות מעבודה מקצועית ואחראית

אתם כלקוחות פשוט נהנים לראות את התכולות שלכם נמצאות בידיים הטובות ביותר, כשהן מטופלות על פי הנדרש. בדרך זו אתם מבטיחים שלא רק שלא ייעשו טעויות עם התכולות באופן כמעט ודאי, אלא גם את העמידה המלאה ביעדי ההובלה שהובטחו וסיומה במועד, ולעתים אף יותר מוקדם אם קצב ההעמסה משתנה למעלה מהציפיות שלכם.

עובדים בשת"פ עם חברות הובלות או באופן עצמאי

ניתן להזמין אותנו לגבות חברות הובלות ולאפשר להן רק להעמיס למשאית בדרכים. הפריקה וההעמסה עלינו. ניתן להזמין מאתנו הובלה מלאה, קטנה בדרך כלל, ובסיומה הרמה עם המנוף. אנו מגבים את כל סוגי הלקוחות ונחשבים לבעלי ניסיון עשיר במיוחד בתחום כמו מנוף הרמה מחיר, פרוצדורה ויישום. המענה המקצועי שאנו מספקים ללקוחות מדבר בעד עצמו, שכן רבים מהם חוזרים אלינו לשירות מנוף הרמה מספר לא מועט של פעמים.