מנוף הרמה לגובה מאפשר למי שמבקש להעביר את תכולת דירתו או משרדו ממבנה אחד לאחר לעשות זאת ללא עיכובים, ביעילות ובקלות. מנוף הרמה חוסך את זמן ההמתנה של הלקוח לעליית הסבלים במדרגות או להעמסת התכולות במעלית הבניין.

למה לבחור במנוף הרמה לגובה?

במקומות בהם המעברים צרים והמעליות קטנות לא ניתן להעביר את כל התכולות ואז אין מנוס מלשכור מנוף הרמה לגובה. ההמלצה שלנו היא לשכור אותו לכל התכולה שלכם כדי לחסוך בזמן ההמתנה הכולל במהלך ההובלה.

איך זה עובד?

מה בתוכנית אתם שואלים? איש מקצוע שיפרזל עבורכם את התכולה שהתקבלה מחברת ההובלות, יעמיס את החבילות על עגורנים ייעודיים ויעלה את זרוע המנוף לדירה דרך החלון באמצעות טכנולוגיה ייעודית. המנוף יישלט מתוך רכב ייעודי על ידי נהג מיומן.

למי יכול להתאים מנוף הרמה לגובה?

בעידן בו אנו חיים היום נבנים הרבה יותר מבנים לגובה. בניגוד לעבר בו היה ניתן לראות הרבה יותר מבנים פרטיים או בעלי קומות בודדות, היום ניתן לראות הרבה יותר מבנים רבי קומות, ולא רק באזור המרכז או בערים הצפופות אלא בכל רחבי הארץ. בניה לגובה מאפשרת אכלוס של הרבה יותר דיירים, בין אם זה בנייני מגורים ובין אם בנייני משרדים, ולכן בישראל בה שטחי המגורים מצטמצמים משנה לשנה, ויחד עם זאת האוכלוסיה גדלה משמעותית, בניה לגובה מעניקה את הפתרון הטוב ביותר לאכלוס של כמה שיותר אזרחים בשטח.

לכן, עם העליה בהקמה של מבנים כאלו, יש עליה משמעותית מאוד בשימוש בשירותי מנופי ההרמה שלנו, ובמיוחד באזור המרכז בו יש בניה לגובה רב מאוד. בין הלקוחות שלנו תוכלו למצוא:

אז אם אתם מחפשים מנוף הרמה ברחובות, מנוף הרמה בתל אביב או בכל מקום אחר – פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!