באמצעות מנוף הרמה לגובה גם אתם תוכלו לקצר משמעותית את זמן ההובלה שלכם. בדרך כלל, הובלה ממוצעת מצריכה 40% מהלך תקין של נסיעות ו- 60% המתנה לסבלים הן בשינוע ההתחלתי והן בפריקה בדירת היעד. שלא כמו סבלים אנושיים, מנוף תל אביב והסביבה הוא כלי אלקטרוני מדויק וחד ערכי. עובדים מקצועיים מציבים אותו בדיוק על החלון שלכם והתכולה מועמסת לשם או מורדת לשם בשלב תחילת ההובלה.

הזמנת עבודת מנוף הרמה לגובה

ניתן להזמין מנוף הרמה חדרה והסביבה לגובה בלבד, כאשר התכולה שלכם כבר הגיעה לנקודת היעד, וניתן להזמין אותנו ללוות את כל ההובלה שלכם, להגיע בשלב השינוע למטה, להכין למובילים את הפריטים להעמסה למשאית, ולשנע את התכולה למעלה כשמגיעים לכתובת החדשה. שימוש מוגבר במנוף מעלה את מחיר העסקה, מטבע הדברים, אך יחד עם זאת מקצר מאד את זמן ביצוע פרויקט ההובלה כולו. הבחירה בידכם.

עבודה עם מנוף הרמה לגובה מקצרת משמעותית את ההובלה כולה

מי שלא הזמין מנוף בעבר פשוט לא מבין את גודל החיסכון: מדובר על הובלה שמתוזמנת לשעתיים ומתרחשת בפועל במספר מועט של דקות, לעתים למטה משעה אם יעד ההובלה קרוב. מנוף הרבה לגובה הוא כלי אפקטיבי שפשוט גורם לכם להיפטר מהר ככל האפשר מההובלה שלכם ולצלוח אותה ללא טעויות.

עבודה מקצועית בהתאם ללוחות זמנים

אנו נתייצב באתרים המצוינים בהזמנה שלכם ונשנע את התכולות הן עבור המובילים והן מהמשאית שלהם לכיוון הבית החדש. השינוע יהיה למטה ולמעלה בהתאם להזמנה שפתחתם. העבודה מתהווה בקלות על ידי אנשי מקצוע הבקיאים ברזי משלח יד זה. הם יספקו לכם את המענה המלא למה שאתם צריכים, אשר כולל את כל מה שיש ליישם על מנת להוציא את הרמת המנוף לפועל על הצד הטוב ביותר: עבודה עם כל סוגי התכולות, מרהיטים ועד פסנתרים ומקררים, עבודה עם סוגים שונים של מנופים קלים וכבדים, תפעול מוצלח של המנוף וכוונון מקצועי לדירה אליה משונעים החפצים. מנוף הרמה לגובה משביח כל הובלה וגורם לגודל הטעות במהלכה לקטון מאד ולמעשה לא להיות קיים ברוב המקרים. אם אתם מעוניינים לאבטח את הצלחת ההובלה שלכם וגם לקצר את זמניה, צרו קשר עם חברתנו והסדירו מנוף הרמה לגובה.