רון הרמות - מנוף הרמה לכל קומה בחדרה

מנופי הרמה גדולים וקטנים להעברת דירות, רהיטים, מוצרי חשמל, חומרי ביניין בחדרה והסביבה.

רון הרמות – מתמחים בשירותי הרמות משא ע"י מנופים יעודיים לכל סוג של ביניין או קומה.

מנוף הרמה הוא מנוף עם סולם גדול ורחב, אליו מחוברת פלטה העשויה מברזל.
על הפלטה הזו ניתן להעמיס את הציוד ומרימים אותה מעלה באמצעות סולם המנוף אל חלון גדול או מרפסת, מה שמאפשר לבצע את ההרמה של הציוד וההכנסה שלו אל הדירה בצורה הרבה יותר פשוטה, מהירה ובטוחה.

רון הרמות סניף חדרה

מאפשרים שינוע מהיר וקל של תכולה כבדה ולחסוך 

 בעבודתם של סבלים או בפגיעה של התכולה בקומות גבוהות.

מנוף הרמה לתכולת דירה עבור לקוחות שעוברים דירה באזור חדרה
לקוח מוביל הוא דייר שחייב בהובלת דירתו. אנו מסייעים בשינוע החפצים שלו מהקומה התחתונה לקומת היעד בבניין וגם בהורדתם מהקומה הגבוהה בדירת המוצא למטה לקראת ההובלה. שני המהלכים נעשים על ידי צוותים מקצועיים הכוללים נהג, מפעיל מנוף ברמת גן והסביבה וסדרן המסייע בהיערכות של התכולה לקראת העמסתה על המנוף.

מנוף הרמה לשיתוף פעולה עם כל חברת הובלות בחדרה
חברת הובלות אשר עומדת להבטיח ללקוח שלה מחיר יכולה בהחלט לעשות זאת איתנו.
חברות הובלות לדירות או משרדים ואף חברות גדולות שהעבירו מפעלים ומשרדי הייטק בגדלים שונים.

מנוף הרמה לרהיטים בחדרה

לרהיטים שלכם יש ערך בחייכם ואין כמו מעבר דירה בשביל לחשוש באמת לשלומם.
אנו משתמשים במנופי רהיטים ייעודיים אשר בנויים לעבודה עם רהיטי עור, עץ, בד וזכוכית, תוך אבטחתם ושימורם המלא.
מנוף להרמת רהיטים, מנוף להרמת ספות או כל רהיט בכל גודל.

מנוף בחדרה להרמת תכולה חורגת:

מנוף להרמת גבס
מנוף להרמת מזגנים
מנוף להרמת פסנתרים
מנוף להרמת מקררים
לעתים תידרשו להוביל תכולה כבדה מאד.
חפצי הבית הכי כבדים הם כמובן הפסנתר והמקרר. את שניהם אנו משנעים במקצועיות רבה, תוך התבססות על מנוף אשדוד והסביבה להרמה כבד אשר בנוי לעבודה עם תכולות אלה.
הוא בעל כושר העמסה נכבד ועל כן מאפשר עבודה עם תכולה חורגת בצורה מותאמת. 

אנו מאבטחים את התכולה הכבדה ודואגים לכך שלא ייגרם נזק והיא תגיע שלמה ליעד שלה.
מאחורינו פרויקטים רבים של שינוע והרמה לתכולה חורגת באמצעות מנוף הרמה ייעודי: פסנתרים, מקררים, מכונות ייצור במפעלים ועוד.

מנוף לכל קומה בחדרה:

מנוף הרמה קטן בחדרה
מנוף לקומה 1, מנוף לקומה 2, מנוף לקומה 3, מנוף לקומה 4, מנוף לקומה 5 

ניתן לעשות שימוש במנוף קטן יחסית אך ככל שהקומות עולות יש צורך במנוף הרבה יותר גדול ומסיבי ולכן העלות תהיה גבוהה יותר.

לכן חשוב מאוד שנקבל מכם את כל הנתונים הללו מראש כך שתהיה לנו אפשרות לתת לכם את המחיר הטוב והנכון ביותר עבור הצרכים שלכם.

מנוף הרמה בינוני חדרה
מבצע את כל הקומות עד קומה עשירית אך מיועד לקומות הבאות:
מנוף לקומה 6, מנוף לקומה 7, מנוף לקומה 8, מנוף לקומה 9, מנוף לקומה 10

מנוף הרמה לקומות גבוהות בחדרה
מנוף לקומה 11 עד קומה 20

מחפשים מנוף הרמה באיזור חדרה? צריכים לפנות ריהוט מגג או דירה גבוהה במיוחד? נכנסים לדירה חדשה עם מדרגות קטנות שמגבילות את היכולת שלכם להעביר את כל הציוד? אל תסתבכו, בדיוק בשביל זה אנו מציעים שירותי מנוף הרמה  בחדרה.

איך זה עובד?

מנוף הרמה הוא מנוף סולם אשר כולל בסופו במת הרמה העשויה ברזל, וכאשר הוא עולה למעלה נקודת המשען שלו מייצרת התנגדות אשר מאפשרת להעלות משא כבד מעלה.

באמצעות במת ההרמה הזו ניתן לבצע הרמה של תכולה כבדה כמו רהיטים ומוצרי חשמל גדולים אל תוך הבית דרך המרפסת או חלון גדול מבלי לעבור דרך חדר המדרגות בבניין, מה שמאפשר לסיים את העברת הדירה במהירות רבה יותר ובצורה הרבה יותר בטוחה ולכן מנוף להעברת דירה כזה הפך לאפשרות פופולארית מאוד בעיר.

למה לבחור בנו?

עבודות של מנוף גבהים בחדרה, או בכל מקום אחר, הן עבודות לא פשוטות. בכדי לעבוד עם מנוף הרמה בצורה בטיחותית ולהשלים את העבודה על הצד הטוב ביותר אתם חייבים להיות בטוחים כי אתם בוחרים באנשי המקצוע הטובים ביותר ובציוד המקצועי ביותר, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם.

אנו חברה מקצועית בעלת מוניטין בתחום, אנו עובדים עם מכשור איכותי ומתוחזק ברמה הגבוהה ביותר ועם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר יהפכו את העבודה להרבה יותר יעילה והרבה יותר מהירה.

למי מתאים לעשות שימוש עם מנופי הרמה בחדרה?

מנופי הרמה בחדרה, ובכלל בכל מקום אחר, יכולים לשמש מגוון רחב של לקוחות ואנו נתקלים בבקשות יום יומיות למגוון רחב מאוד של צרכים כמו:

  1. העברה של משרדים – בהעברה של משרדים מעבירים תכולה רגישה ויקרה אותה יש להעביר באופן זהיר על מנת שכל הציוד יצא מהמשרד הישן ויועבר אל המשרד החדש בשלום, ולכן בעלי חברות רבים משתמשים בשירות שלנו כאשר הם מעבירים את המשרדים שלהם למיקום אחר.
  2. העברה של דירות – בהעברה של דירות ובתים ישנם רהיטים ופריטים גדולים מאוד. כאשר משפחה עוברת לדירת מגורים בבניין גבוה, לא תמיד יש לה אפשרות להעביר את הפריטים הללו באמצעות חדר המדרגות או המעלית בבניין, וגם אם יש אפשרות כזו, רבים מעדיפים שלא לעשות כן שכן מדובר במאמץ רב, השקעה של זמן מיותר וכן סיכון בגרימת נזקים למעלית או לרכוש הציבורי בבניין, מה שיצריך הוצאה כספית גבוהה לתיקונים ופיצויים.
  3. העברה של פריטים בודדים – רבים אשר רוכשים פריטים גדולים ויקרים מיד שניה או מקבלים אותם מחברים או בני משפחה מעדיפים להעביר אותם באמצעות מנוף הרמה וכך להיות בטוחים כי הם יגיעו אל הבית שלהם בשלום וללא נזק.

 

אז למה אתם מחכים? חייגו אלינו כבר עכשיו, ספרו לנו על השירות לו אתם זקוקים, המיקום, ההגבלות והצרכים שלכם ואנו נשמח להציע לכם את השירות הטוב ביותר ואת העבודה המותאמת לצרכים שלכם באופן הנכון ביותר.

חברת רון הרמות מספקת פתרון בעזרת מנוף הרמה מיוחד. נשמח לעזור לכם בכל צורך גם באזור חדרה.