מנוף הרמה בטבריה הוא שירות נדרש עבור דיירי העיר אשר עומדים לעבור הובלה. בחברה שלנו עובדים לצד חברות הובלות הן בפתיחת הפרויקט והן בסיומו כאשר מגיעים ליעד החדש. מה השירות כולל ומדוע הוא מאד נדרש במיוחד כשמדובר בטבריה?

בנייה צפופה יוצרת קשיי שינוע ידניים ומצריכה עבודה מקצועית של מנוף

טבריה, כאמור, זו עיר שהמבנה האדריכלי שלה מאד דומה לכפר איטלקי או ספרדי, אם סמטאות צרות ומעברים צפופים בתוך הבניינים. במצב כזה מאד קשה לשנע תכולות למעלה ביד, בוודאי כשמדובר על חפצים כבדים כמו מנוף להרמת רהיטים או פסנתרים. לכן, מי שמזמין הובלה רגילה בטבריה מאריך מאד את הזמן הכולל של השלמתה ביחס לשינוע על ידי מנוף. מנוף הרמה בטבריה מיועד לעבודה גם ברחובות הצרים ביותר ומביא את החפצים לאוויר ומשם לדירה תוך פילוס מקצועי של הדרך למעלה על ידי עובדים מיומנים.

הסדרת הרמת המנוף באופן מקצועי בהתאמה למצבכם

כאשר אתם מעוניינים לפתוח הזמנה של שירות מנוף הרמה לגובה בטבריה, יש ליצור עמנו קשר ולציין את נתוני ההובלה הצפויה: מהו היקף התכולה הכבדה ואלו פריטים נכללים בה. חשוב לציין בכמה רהיטים או חפצים כבדים אחרים מדובר וכך ניתן לבצע הערכה של המשקל ולהתחיל לחשוב על דגם המנוף שיוכל לסייע לכם בהובלה. על מנת להשלים את תהליך ההזמנה יש לתאר גם את מבני הבית אותו עוזבים והבית החדש אליו תעברו. האם אלו בתי מרפסת או חלון? אם מדובר בחלון, האם זה חלון רחב של מספר זגוגיות או בעל מפתח רגיל של חדר ילדים? בהתאם לנסיבות הללו תכין חברת מנוף הרמה בטבריה את הכלי המתאים ביותר לביצוע השינוע.

יישום השינוע בתאריך היעד

בתאריך היעד יגיעו העובדים שלנו כולל מפעיל המנוף והנהג בשעה שנקבעה. עובדי האריזה יעלו לדירתכם ויכינו את החפצים לשינוע על ידי המנוף באמצעות קשירות ואיגודים שונים המתאימים להם. במקביל, נהג המנוף ומפעילו יכוון את העגורן למפתח כיוון האוויר המיועד והתכולה תועמס אליו. שירות מנוף הרמה בטבריה יסתיים בהעמסת התכולות לדירת היעד בתום ההובלה, הפעם בפעולה הפוכה: פריקת משאית ההובלה, הכנת האריזות הפרוקות לשינוע עילי על ידי מנוף הרמה בטבריה וביצוע השינוע לבית החדש.