אחד השירותים החשובים בצרכנות הביתית הוא ההובלה, ואם אתם בענייני חיסכון בזמן, כמובן שהמענה נמצא במנוף הרמה מהיר ואיכותי. מנוף הובלה הוא כלי שבאמצעותו מבצעים הרמות לטובת הובלות. לאחר שנהג ההובלות הגיע ליעד, מנופאי מטעמנו יעמיס את התכולות לדירה ובכך יחסוך לכם דקות ולעתים שעות המתנה לסבלים. ניתן גם להקדים את חברת ההובלות ולהסדיר כי מנוף הובלה יוריד עבורכם את התכולה מדירת המוצא למגרש ההובלות או לחניון.

חיסכון של דקות המתנה ארוכות לגמר ההובלה

חלק ניכר מההובלה שלכם מושקע בשרותי סבלות. לעתים, הם יהיו מאד מסורבלים וצפויים יהיו לארוך זמן רב. אם יש לכם תכולה מרובה וכבדה כמו פסנתר, מקרר וספות, ההורדה וההעלאה עשויות לקחת משאבי זמן רבים מאד, משום שאלו לא כלים שניתנים לפירוק בדרך כלל, ואתם תהיו תלויים במאת האחוזים במיומנותו של הסבל שלכם או ביכולתה של קבוצת הסבלים להשלים את ההובלה. עם מנוף הובלה – לא הגורם האנושי הוא שמרים, אלא עגורן המתאים למשקל של החפץ המבוקש, שיוריד אותו לאזור ההובלות ובגמר ההובלה יעלה אותו לדירת היעד.

תוצאות מהירות – הדירה החדשה מתוקתקת בתוך דקות

כאשר מנוף הרמה נגרר או מנוף הובלה הוא שמעמיס תכולות לדירה החדשה, אתם יכולים להבטיח את עתיד ההובלה שלכם בלי למצמץ. לא זו אף זו, הבית יסודר בקלות אחרי שההובלה תתבצע, משום שכל התכולות כבר יהיו למעלה, מוכנות להיערכות. עם עבודת סבלים הייתם צריכים לחכות דקות ארוכות, ולעתים הם יגיעו בכלל לאחר שגמרתם לסדר ולנקות, מה שיצריך היערכות מחדש. כאשר מנוף מעלה את כל התכולות, מקטנה ועד הכי כבדה, כל מה שאתם צריכים כבר נמצא בבית ומה שנותר הוא שלב הסידור בלבד. זהו היתרון האמיתי של שירות מנוף הובלה מטעמנו!

עבודה מקצועית מטעם מיטב כוח האדם בתחום

כשבוחרים שירות כמו מנוף הובלה חשוב לוודא שאתם מתבססים על עבודתם של הטובים ביותר. כאן, תוכלו להבטיח כי כך יהיה לגבי כל תכולת הרמה. אנו אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה אשר מבססים את העבודה על שנים רבות של ידע וניסיון צרוף. אנו עוסקים בהעמסות של כל סוגי התכולות, כבדות Heavy duty, שבירות, עדינות, כולל ארגזים רוויי תכולות. מנוף הובלה מטעמנו יספק לכם מענה מלא לשינוע החפצים שלכם מהקרקע לדירה ומדירת המוצא לקרקע לקראת ההובלה.

 

מנוף הובלה
מנוף הובלה