מנוף הובלה הוא שירות תוספת להובלה אשר מקצר מאד את התהוותה. בשונה מהובלה רגילה שעלולה לערוך זמן רב עם הסבלים בשטח, עם מנוף הובלה אתם למעשה מדלגים על שלב הסבלות ומאפשרים לעצמכם אקט מהיר של שינוע החפצים למקום היעד. אנו משתמשים במנופים ייעודיים עבור התכולות שתציגו ובכך משלימים ביעילות את העברתם.

מנוף ייעודי לכל תכולת דירה

בין אם מדובר בתכולה כבדה מאד הכוללת פסנתר ומקרר ובין אם זו הובלת רהיטים פשוטה, אנו מספקים תמיד את המנוף שישלים כל משימה. השירות כולל נהיגה ברכב הובלות עם מנוף עליו ועובדי מנוף מומחים שיעמיסו על הקרון או הקרס שלו את החפצים. עגורן המנוף יועלה ויכוון בדיוק למקום היעד: הדירה או הנכס החדש בהם תשתקעו.

עבודה באזורי מרכז הארץ

אנו מספקים עבודה בכל רחבי המרכז. ניתן לקבל שירות מנוף תל אביב וערי הסביבה ובכך להשלים עבור הדיירים את מה שהם צריכים בשביל להשלים במהירות וביעילות רבה את שינוע החפצים לדירתם. אנו עובדים באחריות וביעילות רבה, מבצעים את המשימות במקצועיות חסרת פשרות ובתוך זמן קצר דואגים שגם הכבדות שבתכולות כבר יימצאו בחדרי הבית שלכם.

עבודה בבניינים מכל סוג

אנו משרתים דיירים שעוברים לקומות נמוכות כגבוהות. המנופים שלנו מגיעים לגבהים רבים ומשלימים את כל מה שנדרש כדי להעביר את התכולות בהצלחה. העבודה נעשית הן במרכזי הערים, הן בשכונות הקצה ואפילו במקומות כמו רחובות צרים בהם העמדת רכב-מנוף היא לא משימה קלה. מנוף הובלה שלנו פשוט נמצא בכל מקום ומשרת את הדייר על הצד הטוב ביותר.

חיסכון משמעותי של זמן הובלה

כמובן שהיתרון המרכזי הוא זמן ההובלה. כשאין סבלים, ומנוף מחליף אותם אתם חוסכים דקות רבות מאד ולעתים אפילו מעל שעה שלמה. עם מנוף הובלה אתם יכולים להבטיח כי ההובלה שלכם תסתיים מהר מרד ואתם תזכו להיות בדירה החדשה עם התכולות בפנים מחכים לפריקתן. באמצעות מנוף הובלה ניתן לקצר משמעותית פרויקטים של שינוע מוצרים כבדים ולהפוך אותם לזמינים ומהירים ביותר. שינוע כבודת דירה לא חייב להיות פרויקט ממושך וכבד. ניתן להשלימו בקלות עם מנוף הובלה שלנו לדירות בקומות נמוכות וגבוהות על פי הזמנה!