המונח מרים משא נראה לרבים כאילו מדובר בכלי כבד המיועד לאתרי בניה או פרויקטים גדולים מאוד אבל בפועל, זה לא תמיד ככה. המונח מרים משא מתייחס לכל כלי אשר יכול לשאת משאות, בין אם מדובר בהזמנה של מרים משא בכפר סבא לצורך העברת דירה מקומה גבוהה ואז הוא ישא משא של תכולת דירה וריהוט כזה או אחר, ובין אם מדובר במרים משא אשר מרים אבנים כבדות או חומרי בניה מקצועיים.

כמובן, בשתי העבודות הללו לא מזמינים את אותו כלי. מה שמיועד ללקוחות פרטיים ועבודות קטנות עם משאות קלים יחסית לא יתאים למשאות כבדים מאוד ולכן חשוב להתאים בצורה נכונה את הכלי אותו מזמינים ולבחור בדיוק את מה שנכון עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

העברת דירות או משרדים

אחד השימושים החשובים ביותר בכלי מרים משא בכפר סבא ללקוחות פרטיים הוא במקרה של העברת דירות או משרדים.

היום יש לא מעט מקרים בהם יש להעביר דירה או משרד מקומה גבוהה או אל קומה גבוהה, ובמקרים כאלו כבר פחות נוהגים להעביר את התכולה דרך חדר המדרגות של הבניין. העברה של התכולה בצורה הזו היא הרבה יותר מורכבת והרבה יותר מסובכת, וגם יכולה לגרום לנזק לתכולה או לבניין עצמו והמעלית. לכן היום יותר ויותר אנשים פרטיים משתמשים בשירות של מרים משא בכפר סבא או מנוף להרמת רהיטים בחולון והסביבה על מנת להעביר תכולה של דירה או תכולת משרדים בצורה הרבה יותר נוחה דרך המרפסת או חלון גדול.

העברת פריטים בודדים

בשנים האחרונות רואים עליה משמעותית ברכישות מיד שניה. בעידן האינטרנט המתקדם בו אנו חיים הרבה יותר קל לבצע רכישות של רהיטים ופריטים בודדים מיד שניה ופעמים רבות אתם יכולים למצוא מוצרים חדשים לחלוטין במחיר נמוך משמעותית ממחירם המקורי.

במידה ואתם רוכשים פריט מיד שניה ומעוניינים להעביר אותו אל הדירה שלכם, בניגוד לרכישה מחנות שם ברוב המקרים יבצעו עבורכם את ההובלה, כאן תצטרכו לדאוג לכך בעצמכם ובשביל זה אנחנו כאן על מנת לסייע לכם ולבצע עבורכם את ההעברה בצורה הטובה ביותר עם מנוף ברמת גן ובמרכז.