הובלה עם מנוף מאפשרת לכם לשנע לבית החדש שלכם גם את הכבדות שבתכולות שלכם בקלות רבה! אצלנו מספקים מנוף להרמת רהיטים ברחובות ולכן ההובלה מתהווה בדקות ספורות במקום בשעות ארוכות. גם כאשר תצאו מבית המוצא וגם כאשר תגיעו לבית היעד, תיווכחו לראות הובלה חלקה, מהירה ושיטתית המבוססת על פעולתו של מנוף.

שינוע מתוחכם באמצעות נהג וכוון מנוף

גם כאשר אתם מבקשים להוריד תכולות מהדירה שלכם וגם כאשר אתם מבקשים להעמיס אותם לתוך דירת היעד, מנוף להרמת רהיטים ברחובות יספק לכם פעולות אלה בקלות. לא תצטרכו לחכות לסבלים. מהדירה שלכם המנוף יעמיס ישירות להכנסת למשאית. בדרך זו, מרכיב הסבלות האנושי לא קיים ולכן גם השינוע מהמוצא וגם הפריקה ביעד ייעשו ביעילות ובקלות רבה, תוך שאתם נהנים מעבודה חלקה ומהירה במיוחד.

עבודה על פי תקנים ישראלים ומערביים מוקפדים

כאשר אנו מוציאים מנוף להרמת רהיטים ברחובות אנו מקפידים על כל נהלי הבטיחות, מרחיקים אנשים מהמקום, שומרים על סביבת סטרילית ומעלים את התכולה על העגורן כשהיא נצורה היטב ומוכנה לתנועה הן כלפי מטה להובלה והן כלפי מעלה לשינוע בתום הנסיעה. העבודה הבטיחותית שמרה עלינו מאז ומעולם מתאונות ואפשרה לנו לעבוד כמו שצריך עבור כל לקוח ולקוחה תוך הקפדה על כל הכללים לשימוש במנופים ובעגורנים מקצועיים.

אבטחת תכולות לפני ההעמסה

תכולות שבירות ייעטפו במגן פצפצים, תכולות גדולות יגובו ברכיבי הגנה ועיגון, כולל פרזול לחיבור לוו העגורן. בדרך זו אנו מוצאים עבור כל תכולה את פתרונות השינוע שלה, כך שהמנוף יעביר אותה בבטחה מנקודה א' לנקודה ב', ללא תקלות ובוודאי שללא ענייני בטיחות כמו נפילות ומעידות של האייטמים השונים.

השלמת הפעולה בזמנים מהירים ומוקפדים

אנו מקפידים על זמני ההבטחה ללקוחות שלנו ובמקרים רבים אף מקדימים אותם. שירות מנוף להרמת רהיטים ברחובות יספק לכם את התשתית הטובה ביותר והמהירה ביותר של הובלה, החל מההתחייבות הראשונית שלנו כחברה ועד היישום בפועל שייצא ויתהווה בהתאם לה. הפעולה תושלם לשביעות רצונו של הלקוח, כשהוא נהנה מסיום הובלה במועדו ומשינוע כל התכולה שלו למקום החדש באופן מקצועי ואחראי במיוחד.