מנוף הרמות

מנופי הרמה הם כלים המאפשרים לשנע רהיטים או פריטים אחרים לקומות גבוהות במידה שישנה בעיית נגישות או כאשר מדובר בחפצים במשקל כבד במיוחד.

חברת רון הרמה מציעה שירותי מנוף הרמה במחיר המתחיל ב-290 ₪ בלבד לשעה. במדריך שלפניכם נסביר מתי יש צורך במנוף הרמה ומה עליכם לדעת לפני שאתם מזמינים מנוף למעבר דירה.

אילו סוגי מנופי הרמה קיימים?

ככלל, מנופי הרמה משתייכים לשתי קטגוריות עיקריות – מנוף סולם או מנוף זרוע. מנוף סולם הוא מנוף המורכב ממסוע שנראה כמו סולם, שעליו מחליקה מעין במה אשר מיועדת להעלאתם ולהורדתם של חפצים. מנוף סולם הוא פונקציונלי במיוחד ומאפשר להוריד או להעלות רהיטים אף בבתים שהגישה אליהם מאתגרת במיוחד. כך, לדוגמא, בבתים שבהם ישנו גרם מדרגות או משקוף צרים, בבניינים ללא מעלית או בבניינים הממוקמים בסמטאות צרות, מנופי סולם מהווים פתרון אידיאלי. מנוף סולם נחשב למנוף קטן בהשוואה למנוף זרוע, והוא מתאים למעבר דירה ולשימושים פרטיים.

לעומת מנוף סולם, מנופי זרוע בנויים ממוט ארוך שבקצה שלו ניתן למצוא וו שאליו מחובר הציוד שאותו מעוניינים להוריד או להעלות. במנופים אלה נעשה שימוש על פי רוב לצרכים תעשייתיים שבהם המשא נחשב כבד במיוחד. למשל, הם מאפשרים להרים פלטת שיש לבנייה, יריעת איטום וכיוצא באלה.

מנוף הרמה למעבר דירה ומנוף זרוע מגיעים בדרך כלל בשתי תצורות. התצורה הראשונה הינה מנוף נגרר ואילו התצורה השנייה הינה מנוף המורכב על גבי משאית. ככלל, המנופים הנפוצים יותר לצרכים פרטיים הינם מנופי הרמה מסוג מנופי סולם על משאית. מנופים אלה משמשים בעיקר להרמתם של רהיטים בודדים, בין אם המדובר בפריטים חדשים שנרכשו ומובלים לדירה ובין אם מדובר בהעברת כלל הרהיטים לדירה או מחוצה ממנה. לעומת זאת, מנופים נגררים משמשים בעיקר להרמתו של ציוד באזורים צרים שבהם לא קיימת גישה לכניסתן של משאיות שעליהן מורכבים מנופי ההרמה הסטנדרטיים.

ראוי לציין כי מנופי ההרמה השונים מגיעים לגבהים מקסימליים משתנים, כאשר מנוף הרמה המיועד לקומות נמוכות יגיע על פי רוב עד לקומה השמינית, ואילו מנוף הרמה המיועד לקומות גבוהות יכול להגיע

עד לקומה העשירית במקרה של מנופים קומפקטיים יחסית או עד הקומה החמש עשרה ואף למעלה מכך במקרה של מנופים גדולים.

מתי מתעורר צורך במנוף הרמה?

במידה שאתם שואלים את עצמכם מדוע להשתמש במנוף הרמה ולא להיעזר בשירות סבלות קלאסי במסגרת הובלה, הרי שיש לכך מספר סיבות. הסיבה העיקרית הינה חוסר גישה. במידה שאתם גרים בבניין שגרם המדרגות שלו צר, המעלית שלו קטנה או ששביל הגישה אליו צר או מפותל, ייתכן שהרהיטים שלכם לא יוכלו להיכנס לדירה מתוך הבניין ולכן יהיה עליכם להשתמש במנוף הרמה כדי לאפשר להובלה להתרחש. זאת, מפני שמנוף הרמה מאפשר להכניס רהיטים וחפצים דרך המרפסת או החלון של הדירה.

מנוף הרמות רון הרמות

המקרה השני שבו מתעורר הצורך בשימוש במנוף הרמה הוא כאשר מדובר בבניין ללא מעלית. כך, אף במידה שגרם המדרגות שלכם רחב דיו ומאפשר להעביר את כל הציוד שלכם, במידה שאתם מתגוררים בקומה גבוהה (לרוב מהקומה השלישית ומעלה) ואין בבניין שלכם מעלית/ המעלית שלכם קטנה במיוחד, שימוש במנוף

הרמה לצורך העלאת או הורדת הציוד יהיה יעיל יותר מהובלה קלאסית.

המקרה הפרדיגמטי השלישי שבו נעשה שימוש במנוף הרמה הוא כאשר אתם סובלים ממחסור בזמן. במידה שאתם מעוניינים לחסוך בזמן במסגרת תהליך ההובלה, שימוש בשירותי מנוף הרמה במסגרת ההובלה תהיה משמעותית קצרה יותר. במילים אחרות, שימוש במנוף הובלה מייעל ומקצר את עבודות ההובלה.

המקרה הרביעי שבו נעשה שימוש במנוף הרמה הוא כאשר אתם מעוניינים להוביל ציוד במשקל כבד. כך, פריטים במשקל כבד במיוחד, כמו פסנתרי כנף, מקררים תעשייתיים או מוצרים אחרים השוקלים למעלה ממאתיים קילוגרם, אינם מאפשרים הרמה ידנית, כך שהשימוש במנוף הרמה הינו הכרחי.

מקרה חמישי שבו נדרש שימוש במנוף הרמה הוא אשר נדרשת הרמת רהיטים עדינים. לדוגמה, הובלת פסנתר כנף שלא באמצעות מנוף הרמה אינה בעייתית רק בשל משקלו הגבוה, כי אם גם בשל העדינות שלו ורגישותו הגבוהה לפגיעות. כפועל יוצא, במצבים של הובלת חפצים רגישים, יהיה עליכם להיעזר בשירות מנוף הרמה.

מה עלי לדעת לפני הזמנת שירות מנוף הרמה?

לפני הזמנת שירות מנוף הרמה, ישנם מספר דברים שחובה לשים לב אליהם מבעוד מועד. ראשית, על החברה המספקת את שירות מנוף ההרמה להיות בעלת רישיון. מטעמי בטיחות, ללא טסט לא ניתן להחזיק מנוף הרמה. לכן, חשוב לוודא כי בעל המנוף הינו בעל רישיון.

שנית, יש לוודא כי לחברה שממנה אתם מעוניינים להזמין שירות מנוף הרמה יש ביטוח מתאים. שימוש במנוף הרמה דורש מיומנות וניסיון, אולם גם למנופאים המנוסים ביותר עשויות לקרות תקלות. לכן, חשוב לוודא כי למפעיל המנוף ישנה פוליסת ביטוח מתאימה, אשר מכסה אף נזקים אפשריים לציוד המובל וחלילה גם לאנשים, למקרה של נפילה.

שלישית, יש לוודא כי ישנה גישה נוחה לבית. אמנם, אחת מן הסיבות המרכזיות לשימוש בשירות הובלה עם מנוף הובלה היא נגישות מאתגרת לבית, אולם ישנם אזורים שאליהם אפילו מנוף הרמה יתקשה להגיע. לכן, טרם הזמנת שירות מנוף ההרמה, יש לוודא כי למשאית אשר נושאת את המנוף יש היכן לעמוד על מנת להרים

את המנוף. אם אין גישה למנופי הרמה על משאית, ניתן לבחון את האפשרות של הגעתו של מנוף נגרר, אשר מיועד במיוחד לגישה לאזורים צרים.

רביעית, במידה שאכן יש גישה למנוף הרמה הנגרר על גבי משאית, עליכם לוודא כי ישנו מקום חניה למשאית על מנת שתהליך ההרמה יתבצע כהלכה וללא הפרעות. בתוך כך, יהיה עליכם לוודא כי קיים משטח יציב וישר שהמנוף יוכל לעמוד על גביו, וכי אין חוטי חשמל או עצים אשר חוסמים את גישת הסולם. לבסוף, חשוב במיוחד להקפיד כי בדירה שלכם ישנם מרפסת או חלון גדול שדרכם יהיה ניתן להכניס את החפצים.

מנוף הרמה – מחיר

מחירם הבסיסי של שירותי הרמה אצלנו בחברת רון הרמות מתחיל ב-290 ₪, כאשר על פי רוב, מחירו הבסיסי של שירות מנוף הרמה נע בין שלוש מאות לחמש מאות שקלים לשעה. לקוחות המעוניינים להשתמש במנופי הרמה כחלק משירות הובלה כולל צריכים לקחת לתשומת לבם כי מחירה של הובלה עם מנוף יכלול הן את מחירה של ההובלה והן את המחיר הנגבה עבור שירותי מנוף ההרמה. ככלל, מחירו הסופי של השירות מושפע מ-2 משתנים מרכזיים:

המשתנה הראשון הינו הקומה שאליה מגיע המנוף. כך, ככל שמגיע המנוף לקומה יותר גבוהה, כך יעלה המחיר. כלומר, יתווסף סכום כסף מסוים על המחיר הבסיסי הנגבה על כל קומה מעל קומה מסוימת.

המשתנה השני המשפיע על מחיר מנוף הרמה הוא מספר השעות שנמשכת העבודה. כך, אם העבודה נמשכת שעה או חלק ממנה, המחיר הנגבה הוא המחיר הבסיסי + תוספת עבור קומה גבוהה. כלומר, מחיר העבודה הסופי יהיה מספר השעות כפול המחיר לשעה פלוס התוספת עבור הקומה שבה ממוקמת הדירה.

מנוף להרמת רהיטים

מנוף הרמה קומה אחרונה

על פי רוב, בעת הרמת רהיטים לקומה גבוהה ואף לקומה נמוכה, ייעשה שימוש במנוף סולם. המדובר במנוף שלו זרוע הנראית כמו סולם, שעליה מחליקה הבמה שעל גביה נישאים הרהיטים. ניתן להאריך את זרוע הסולם לגובה הנדרש, ועד לגובהו המקסימאלי של המנוף. כפי שציינו לעיל, מנוף הרמה על סולם יכול להגיע בתצורה של מנוף הרמה על גבי משאית או של מנוף הרמה נגרר. הסוג הנפוץ יותר של מנופי הרמה הינו מנוף הרמה על גבי משאית, ואילו מנוף הרמה נגרר מיועד לכניסה לאזורים צרים, היכן שהמשאית אינה יכולה לחנות.

בעת הזמנת מנוף להרמת רהיטים, יש לבחור מבעוד מועד בשירות המתאים לקומה שבה ממוקמת הדירה שלכם. זאת, מפני שבמרבית המקרים מגיע מנוף ההרמה

המיועד לקומות נמוכות רק עד לקומה השמינית, ואילו מנופי הרמה המיועדים לקומה גבוהה יכולים להגיע גם לקומה התשיעית ואף למעלה מכך. לכן, בעת הזמנת שירות מנוף להרמת רהיטים, חשוב לוודא כי המנוף אכן מגיע לקומה שבה ממוקמת הדירה שלכם.

שאלות נפוצות

מנוף הרמה | החל מ-290 ₪ חייגו עכשיו

חברת רון הרמות מתמחה במתן שירותי הרמת ציוד באמצעות מנופים, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. צוות המנופאים המנוסה והמקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בכל צורך, החל בהעברת דירות ורהיטים עובר בהרמת מוצרי חשמל, לוחות גבס, פרגולות ודודים, וכלה בהרמת חומרי בניין. אנו מחזיקים במגוון מנופים בגדלים שונים, המאפשרים לנו להרים ציוד לכל קומה בבניין, גם לבניינים רבי קומות. אנו מציעים פועלים בכל אזור המרכז ושרון והצפון, ובפרט באזור הקריות. אם אתם מעוניינים בשירותי הרמה – הגעתם למקום הנכון. צרו קשר עוד היום לתיאום. מס' טלפון – 050-247-7474.