הובלות הן הליך מורכב שקשה לבצע באופן עצמאי, הדורש הכנות לוגיסטיות רבות. המשקל הכבד של הציוד, וסחיבתו במעלה בניינים רבי קומות וחדרי מדרגות צפופים אינו דבר של מה בכך. כדי לצלוח את הובלת הציוד, רבים פונים לאיש מקצוע מנוסה אשר יקל עליהם בתהליך ויעשה זאת עבורם. חברת "רון הרמות", מספקת מנופי הרמה להעברת דירות, רהיטים, חומרי בניין, מכונות וכדומה. אנו מספקים מנופים ייעודיים להרמת ציוד לגובה רב, אשר נותנים מענה לבעיות הובלה שונות, ומאפשרים שינוע יעיל ומהיר של כל פריט שתרצו.

מנוף הרמה קומה אחרונה

מנופי הרמה אלו, מורכבים מסולם רחב אשר מחובר לפלטת ברזל, עליה ניתן להעמיס את התכולה. הפלטה המלאה מורמת מעלה על גבי הסולם, ולבסוף מגיעה לפתח הדירה שיכול להיות חלון או מרפסת.

מדוע יש צורך במנוף הרמה?

מנוף הרמה חשוב ביותר בהובלות רבות, ומאפשר להעביר את תכולת הבית בבטחה ממקום למקום. חשיבותו של מנוף זה בולטת עוד יותר בשנים האחרונות, במהלכן מגורים בבנייני רבי קומות הפכו לפופולאריים יותר ויותר ברחבי הארץ. תחילה, מנוף שכזה מסייע בהובלת ציוד לדירות הממוקמות בבניין ללא מעלית. בהיעדר מנוף ומעלית, ייאלץ הלקוח לסחוב רהיטים כבדים במעלה גרם מדרגות, כאשר לעתים לא תתאפשר אף סחיבה ידנית כיוון שהרהיט גדול מדי ולא נכנס במרחב חדר המדרגות.

מנוף הרמה קומה ראשונה

יתר על כן, גם לקוחות אשר בביתם יש מעלית עלולים להתקשות להוביל את הציוד בעצמם, שכן מרבית מן הרהיטים הסטנדרטיים לא ייכנסו למעלית. לא רק, רהיטים מסוימים כבדים מדי מכדי לסחוב אותם באופן ידני. כך פותר מנוף ההרמה את כל הבעיות יחדיו, ומציע העברה חלקה – ללא סחיבה ידנית, ללא תלות במעלית ובגובה הדירה (קומה גבוהה), והכנסת הציוד דרך פתח חיצוני שאינו דלת הכניסה של הבית. בנוסף, שימוש במנופי הרמה מזרז את ההובלה ומייעל אותה, שלא כמו הובלה ידנית שאורכת זמן רב.

איך עובד מנוף הרמה?

מנוף הרמה מורכב על גבי משאית, וכולל סולם גדול ורחב, אליו מחוברת פלטה העשויה מברזל. על הפלטה הזו ניתן להעמיס את הציוד, ולאחר מכן להרים אותה מעלה באמצעות מנוף סולם אל חלון גדול או מרפסת (הסולם הוא מעין זרוע דינמית שנפתחת ומתארכת לגובה הרצוי). המנוף הטלסקופי נפתח לגובה הנדרש (בהתחשב במגבלת הגובה שלו) והסולם "מתארך". על גבי הסולם עולה הפלטה עם הציוד לכל אורכו של המנוף, כאשר על הפלטה ניתן להעמיס רהיטים גדולים, חומרי בניה ולפנות באמצעותה פסולת.

מנוף הרמה קומה 7

ישנם מנופי הרמה בגדלים שונים, אשר כוללים "סולמות" בגבהים שונים. בעזרת המנוף ניתן למעשה להעלות ציוד רב וגדול היישר לפתח הבית בבטחה וללא מאמץ.

סוגי מנופי הרמה

לכל לקוח יתאים מנוף שונה אשר יש לבחור בהתאם לגובה הדירה של הלקוח (האם מדובר בקומה נמוכה או גבוהה) ובהתאם לתנאי השטח באזורה. כלומר, האם מדובר ברחוב צר או רחב, האם יש חניה מספקת ברחוב וכדומה. לכן, אנו מציעים סוגים של מנופים שיוכלו להתאים לכל אחד ולרוב סוגי ההובלות. השוני בין המנופים בא לידי ביטוי בגודל המנוף ובאורך הסולם שלו. בין מנופי ההרמה השונים ישנם:

שלבי תהליך השינוע

תחילה, על הלקוח ליצור קשר עם החברה ולספק פרטים אודות ההובלה הרצויה; קומת הדירה, תנאי שטח ייחודיים ולמעשה כל מידע שרלוונטי לצוות ההובלה. לאחר קבלת כל הפרטים הנדרשים, החברה תוכל לוודא שאכן ניתן לבצע הובלה זו עם מנוף הרמה. במועד ההובלה שנקבע, המנוף ומשאית ההובלה יתמקמו בחניה שנשמרה להם במקום מראש, ותתחיל העבודה.

הציוד של הלקוח יועמס בזהירות בזה אחר זה על הפלטה של מנוף ההובלה, ויאובטח בקפידה. לאחר מכן, בעזרת סולם המנוף, יעלה הציוד מעלה לדירה ויועמס פנימה דרך החלון או המרפסת. באותו האופן ניתן במידת הצורך גם להוריד מטה ציוד.

התהליך כולו נעשה על ידי הצוות המקצועי שלנו, בזהירות ובבטחה. הצוות כולל – מפעיל מנוף, נהג וסדרן תכולה אשר ממקם אותה על הפלטה. מנוף ההרמה למעשה משנע את התכולה מהמשאית הישר לתוך הדירה, ללא שימוש בפנים הבניין כלל (גרם מדרגות או מעלית).

בטיחות ושמירה על הציוד

"רון הרמות" מקפידה לשמור על הציוד של לקוחותיה ולאבטח אותו בעת העברתו ממקום למקום. הציוד והריהוט של כל אדם יקר לו מפז, שכן הושקעה בהם מחשבה והוצאות כספיות משמעותיות. לא רק, לעתים לחלק מהפריטים יש ערך סנטימנטלי או היסטורי (כמו פריט אספנות או פסנתר יקר), מה שמדגיש עוד יותר את חשיבות הבחירה באנשי מקצוע שמנוסים בשינוע ציוד שכזה לגובה.

בהקשר זה, אנו מעניקים ללקוחותינו שירות מקיף ומסור על ידי אנשי מקצוע מיומנים, שמכירים לעומק את עבודת השינוע עם מנוף ההרמה. לכל רהיט מוקדשת תשומת לב יתרה, במטרה לשמור על שלמותו של כל הציוד ולמנוע נזקים לרכוש. המנופים שלנו איכותיים, מתאימים לנשיאה של פריטים העשויים מעור, בד, זכוכית ועץ, ופועלים ביעילות.

מלבד זאת, החברה מספקת לכל לקוח ביטוח על התכולה שמשנע המנוף, של עד כמיליון ש"ח, ולוקחת אחריות על כל נזק שנגרם לריהוט בזמן ההנפה. כך, ישנה וודאות ללקוח שהציוד שלו בטוח, וניתן להימנע מדאגות מיותרות.

שינוע תכולה כבדה ואבטחתה

אנשים פרטיים רבים ועסקים מחזיקים ברשותם ציוד ורהיטים כבדים במיוחד (כגון: מקררים, מכונות שונות, ארונות, פסנתר וכדומה), אשר דורשים שינוע עדין ומדויק וכן כלי עבודה מתאימים. אנו בעלי ניסיון רב בשינוע של תכולה כבדה – ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ומיומנים בהעברתה בצורה בטוחה ויעילה. הצוות המקצועי שלנו מכיר היטב את האתגרים שבשינוע שכזה, ובעל כלים וידע רב בנושא, שיבטיח את הגעת כל הציוד שלכם ליעדו בשלמותו.

אנו עובדים עם מנופים איכותיים, חזקים ובעלי כושר העמסה גבוה שמתאימים לעבודות מן הסוג הזה. טרם הרמת הציוד מעלה, נאבטח את הפריטים הכבדים ביסודיות כדי לשמור עליהם במקומם ולמנוע נזק. כל התהליך נעשה תחת בקרה קפדנית, כדי לוודא שכל התכולה הכבדה תגיע למקומה בבטחה.

עלויות הובלה באמצעות מנוף הרמה

עלות הובלה באמצעות מנוף הרמה אינה קבועה, ונעה בטווח רחב של בין 300 עד 2,000₪ (ללא מע"מ). המחיר משתנה בהתאם לשני גורמים מרכזיים:

  1. קומת היעד – כאמור, קומת הדירה או העסק משמעותית ומשפיעה על סוג מנוף ההרמה הנדרש. ככל שמדובר בקומה גבוהה יותר כך יהיה צורך במנוף יותר גדול– ובהתאמה עלות התפעול שלו גבוהה יותר. לכן, יש לקחת בחשבון כי עלות הובלה לקומה גבוהה יקרה מהובלה לקומה נמוכה. חשוב לציין, שכאשר ההובלה מתבצעת לקומה גבוהה, המרחק בין חניית המנוף אל החלון / המרפסת, עשוי גם הוא להשפיע על המחיר הסופי של ההובלה.
  2. אורך העבודה – גורם נוסף שמשפיע על המחיר, הוא שעות העבודה הנדרשות להשלמת ההובלה כולה. עבודה מורכבת וציוד רב ידרוש שעות עבודה רבות יותר, וכן תשלום יותר גבוה.

בהקשר זה, טרם קביעת מחיר ההובלה, יעשה תיאום ציפיות מול הלקוח תוך הבנה של הגורמים הרלוונטיים שצוינו לעיל – על פיהם יקבע המחיר. המחירים הסטנדרטים שלנו עבור כל קומה (ללא מע"מ) הם: קומות 1-6 בעלות של 400 ₪, קומה 7 בעלות 450 ₪, קומה 8 בעלות 500 ₪, קומה 9 בעלות 550 ₪, קומה 10 בעלות של 600 ₪, קומה 11 בעלות 700 ₪, קומה 12 במחיר 800 ₪, קומה 13 במחיר 900 ₪, קומה 14 במחיר של 1,000 ₪ וקומה 15 במחיר 1,200 ₪.

אנו מציעים ללקוחותינו מחירים הוגנים, עבור עבודה מקצועית ויסודית ודאגה לכל הפרטים הקטנים. כמו כן, ניתן ליצור עמנו קשר ולקבל הצעות מחיר פרטניות לכל סוג הובלה.

עבודה משותפת עם חברות הובלות

מלבד מתן שירות לאנשים פרטיים ועסקים, "רון הרמות" מספקת את שירותיה גם לחברות הובלה אשר מעוניינות בשינוע ציוד לגובה על ידי מנוף הרמה. אנו מאפשרים הגשה של הצעת מחיר משותפת ואחידה ללקוח, שכוללת גם את ההובלה הסטנדרטית וגם את השינוע ע"י המנוף. שכן, נעשה שקלול של עלות השינוע של כל פריט מעלה ומטה.

החברה שלנו נותנת את שירותיה בהצלחה רבה לעשרות חברות הובלות ברחבי הארץ, שמבצעות הובלות עבור אנשים פרטיים, משרדים, מפעלים ובניינים שלמים.

כמה דברים שחשוב לדעת לפני הזמנת המנוף

טרם הזמנה של מנוף לשם שינוע הציוד שלכם, יש לקחת בחשבון כמה דברים. תחילה, חשוב לוודא שהמנוף המוצע לכם מתאים לתוואי השטח ולגודל הרחוב שלכם, שכן ישנם רחובות צפופים ועמוסים שיקשו על התהליך. אנו כאן לסייע בהתאמת המנוף הנכון ביותר לאזור מגוריכם.

יתרה מכך, תנאי הכרחי בקיום ההובלה הוא שמירה של מקום חניה גדול עבור המנוף ומשאית ההובלה. זאת, משום שעל המנוף להיות קרוב ככל האפשר לחלון / למרפסת הדירה. אם ישנה בעיה נקודתית של חניה או צפיפות חריגה, יש לעדכן את החברה כדי שנוכל למצוא את המנוף והציוד המתאימים לכך.

בנוסף, חשוב במיוחד לוודא שחברת ההובלה מספקת ביטוח תכולה. "רון הרמות" שמה על כך דגש, ומעניקה לכל לקוחותיה ביטוח תכולה של עד כמיליון שקלים. מטרת הביטוח לכסות כל פגם או נזק שנגרם לריהוט בעת השינוע, ולמנוע אי נעימות ועוגמת נפש. מעבר לביטוח התכולה החשוב, "רון הרמות" בעלת כל האישורים הנדרשים לעבודה כחוק, כגון אישורי מפעיל ואישור מהנדס כדי לספק לכם חוויה נעימה ובטוחה.

מנוף הרמה | החל מ-290₪ חייגו עכשיו 050-247-7474

"רון הרמות" הינה חברה המתמחה בשירותי הרמה לגובה של ריהוט וציוד עבור אנשים פרטיים ועסקים. אנו מחזיקים במנופים איכותיים ומגוונים אשר מתאימים לכל בית ומטרה. אנו מציעים ידע וניסיון רב בתחום, ומספקים לכל לקוח יחס אישי ומקצועי, בשקיפות מלאה.  כל זאת, כדי לסייע לכם לשנע את הציוד היקר לכם בבטחה, ביעילות ובמהירות, ולמנוע מכם עבודה ידנית מפרכת וכאב ראש.

אנו מגיעים לכל רחבי הארץ, עם מנופים מסוגים שונים שמתאימים לכל קומה בבניין – החל מקומת קרקע ועד קומה 22 בבניין רב קומות. אז אם אתם מעוניינים במנוף למעבר דירה, בהובלה בטוחה ומהירה, ובשירות מצוין – "רון הרמות" היא הכתובת בשבילכם. צרו עמנו קשר, להזמנה ולייעוץ!