מחיר העמסה על מנוף נקבע על פי המיקום בקומה ועל פי היקף התכולה הנדרש. בדרך כלל, 150 ₪ תיחשב הצעת מחיר זולה, 400 ₪ תיחשב הצעת מחיר קצת יותר יקרה והממוצע עומד על 350 ₪. ייתכנו מצבים בהם לדייר מסוים יש תכולה ב- 450 ₪ ולדייר שני יש תכולה ב- 600 ₪ על אף שהיא העתק מדויק של התכולה הקודמת, וזאת משום שהאחרון גר בקומה יותר גבוהה. לכן, עבור מנוף הרמת רהיטים לקומות גבוהות מחיר נקבע על פי אינדקס הקומה בבניין ולא רק לפי סוג התכולה ומשקלה. מומלץ לדווח לחברת מנופים על מיקום הדירה החדשה ולא להשאיר מידע זה תלוי באוויר על מנת לקבל מידע אמין על המחיר הצפוי מבעוד מועד עבור מנוף גבהים.

משאית מנוף

משאית מנוף הינה משאית חדישה אשר מעניקה  לבעלי המקצוע השונים יתרונות רבים מאוד. אם בעבר כדי לבצע הובלות עם מנוף או כל עבודה אחרת בעזרת כלי זה היה צורך להביא כמה משאיות וכלי עבודה רבים וכבדים, כיום בעזרת משאית מנוף ניתן לשנע את המנוף מכל מקום ולכל מקום בצורה קלה ופשוטה וניתן בעזרתו לבצע כל עבודה במהירות ובקלות רבה יותר.

למי זה מתאים?

מנוף הרמה לקומות גבוהות מתאים לכל מי שעובר דירה מדירה אשר נמצאת בקומה גבוהה, או עובר אל דירה בקומה גבוהה. באמצעות המנוף ניתן לבצע הרמת רהיטים והציוד בצורה הרבה יותר טובה ופשוטה ולהשלים את ההעברה במהירות וביעילות.

המחיר הוא נושא שחשוב לבדוק אותו בצורה חכמה. לא מעט אנשים מחפשים מיד את המחיר הזול ביותר אך לאחר זמן קצר כבר מבינים כי המחיר הזול הזה לא משתלם כלל, והם מקבלים שירות לוקה בחסר. לכן אנו מקפידים להעניק לכם את המחיר המשתלם ביותר – מחיר העומד בקנה אחד עם המקובל בשוק ואינו מופרז, אך גם מגלם בתוכו את השירות האיכותי ביותר שתוכלו למצוא!